Jump to content

tatt

Member
  • Posts

    33
  • Joined

  • Last visited

tatt's Achievements

  1. Cheers guys. Still a little unsure tho great fan of the shorter rods. I no the sawn offs black ops are meant for stalking but I was thinking of using for my Carp fishing I never fish at distance it's just the lake I fish has some big fish in 30's 40's so was hoping the 2lb would deal with that size of fish ?
  2. Would these rods be ok for general fishing and coping with large fish? I am very keen on the shorter rods but these are 6' and 2lb . Didn't no if any body has used them or the Nash dwafts in 2lb ? Thanks guys
  3. Haha I take it you don't like fox then Newmarket.. I am a fan of both Daiwa and shimano but just can't decide on what to but budget is about £230 a reel
  4. I really like the look of these reels and had fox reels in the past and quite like fox but which would be the ones to buy as I can't decide hopefully somebody has used these and could help please ?
  5. Ye I'm leaning towards the f11 now but still deciding out of the two
  6. Really want one of the two.. Anybody used ether or both which is better ? I no the XT has fast drag where the f11 does not but for a £100 difference in price is the XT worth the extra cash over the f11
  7. I'm based in a sleepy town called wisbech it's nr Kings Lynn or 20 mins from peterbough. The only tackle shop where there would be a lot of rods on sale is sheltons of peterbough but they seem to sell masses of nash gear. But the daiwa longbow & infinity are on show. But I have seen the harrison torrix on sale with johnston ross £270
  8. Learned a lot from all this info much more clear to me now.. Im thinking harrison torrix and daiwa longbow or infinty
  9. Thanks for all the input guys .. Now just got to decide which ones are for me. Will post again when I have decided
  10. Yep heard of the torrix . You would recommend 3.25lb then ? Think they was £270 What about the cerbera rods just seen them £200 in 3lb or 3.25lb
  11. What are the cerbera rods like would you no ? This name does pop up a lot
  12. Ok. Will take a look at the greys aswell.. Do really like the daiwa rods look tho aswell. I will need to get myself to a tackle shop and have a feel my nearest shop would be sheltons of peterbough... I no they stock them because seen them in there before. Also like the look of the infinty df rods but they are like £280 per rod maybe a bit to much when I can do the same with the longbow
  13. Thanks cm ... Will be ordering some of these soon enough just didn't wanna buy the 2.75 and they where too soft Thanks again
×
×
  • Create New...